mandag den 17. december 2007

Hvidovre - Føj for den lede!!!

Da jeg i sin tid spillede i Spentrup, var Hvidovre den svorne ærkefjende, og for mig har tingene ikke ændret sig meget. Jeg har det svært med at tabe til hold jeg mener er markant dårligere end mit eget, og det var hvad der skete forrige søndag.
Umiddelbart tror jeg ikke vi på nogen måde undervurdere Hvidovre, men alt andet lige var de i hvert fald mere klar da kampen blev sat igang. Vi bøvlede på forfærdelig vis gennem hele kampen med at modtage stabilt, og Matt's muligheder for at varriere angrebsspillet var ganske begrænsede. Hvidovre var helt i den anden grøft, og modtog glimrende, især hjulpet godt af min tidligere holdkammerat fra Spentrup Martin Rasmussen (Burger). Første og andet sæt sluttede med en fortjent lussing til os, mens vi i 3. sæt var heldige/dygtige nok til at få vendt det hele til vores fordel til sidst. I 4. sæt kom vi stort bagefter, men viste god moral ved at nå op og bringe sættet ud i ombolde. Her havde vi hverken heldet eller dommerene på vores side, og vi måtte se os slået 3-1.
Meget kan siges om dommerpræstationen i denne kamp, men alt andet lige var det på ingen måde deres skyld at vi ikke fik vores ønskede resultat. Vi var simpelthen ikke skarpe nok, til trods for at jeg vil påstå at vi skal vinde 98 ud af 100 opgør med Hvidovre. Det er dog efterhånden over en uge siden vi spillede kampen og den er gået lidt i glemmebogen for mig, derfor det lidt ustrukturerede referat... For mig eget vedkommende fik jeg ikke chancen for at komme ind og hæve, hvilket selvfølgelig altid er skuffende, men omvendt kan Matt ikke klandres for reslutatet, og hans bedre form på det seneste berretiger også til at han skal have tiltroen fra trænerbænken.
Men alt i alt, hatten af for Hvidovres præstation, at sejren på dagen var fortjent hverken kan eller skal diskuteres.

Ingen kommentarer: